Poradna Electrolux EMS 21400 S

Autor: Anonym | Vloženo: 21.08.2011 000 12:48 | Témata: Poradna Electrolux EMS 21400 S

Anonym

Spodní tlačítko/kolečko

Taky se vám viklá spodní tlačítko/kolečko?

Koupil jsem si mikrovlnku v kasa.cz a po rozbalení jsem zjistil, že se spodní kolečko dost viklá, což u nového výrobku nehodlám akceptovat. Mikrovlnku jsem reklamoval. Následně jsem si zakoupil v kase stejný typ. Doma opět stejný problém - viklá se spodní tlačítko/kolečko.

Proto se ptám - je to u této trouby normální anebo jsou v kasa.cz tak drzí, že reklamované výrobky ani nezkontrolují a obratem prodají jinému (či dokonce stejnému) zákazníkovi?

Předem díky za odpověď.

  • Anonymní uživatel

    Anonymní uživatel

    21. srpna 2011 - Nejlepší odpověď Autor otázky označil tuto odpověď jako nejlepší.

    Dobrý den,výrobek jsem zakoupila u mall.cz,jsem spokojena s tímto obchodem a proto nakupuji pouze u něho.Se spodním kolečkem žádný problém nemám a mikrovlnka funguje naprosto spolehlivě.Doporučuji opět reklamaci,na kterou máte nárok.S pozdravem Deina

    • Byla pro vás tato odpověď užitečná?
    • Ano (2)
    • Ne
    • Anonymní uživatel

      22. srpna 2011 - Anonymní uživatel

      Děkuji za odpověď, Deino,

      asi mi nic jiného nezbyde. Přeji hezký den.

      Pavel


    • Anonymní uživatel

      22. srpna 2011 - Anonymní uživatel

      No nákupem přes internet máte právo nepoužité zboží do 14 dní vrátit bez udání důvodu .A jinak se nenechte odbýt,jde o vaše peníze.Deina


    • Anonymní uživatel

      22. srpna 2011 - Anonymní uživatel

      Ano, ano, to samozřejmě vím. Jen už mě nebaví to neustálé převážení a přenášení. Ona ta mikrovlnka taky není nejlehčí :)

      Snad to napotřetí konečně vyjde. Pokud ne, poohlédnu se po jiném obchodě.

      Pavel


    • Deina

      22. srpna 2011 - Deina

      Přeji Vám aby jste s reklamací uspěl a nenechal se odradit od již zmíňované MT.Já jsem s ní opravdu spokojená,za tak malý peníz se opravdu vyplatí a je i hezká.


Tato otázka byla již uzavřena.

Autor otázky byl spokojen s obdrženou odpovědí, proto je otázka uzavřena a nelze na ni dále reagovat. Pokud se chcete zeptat na něco dalšího, položte novou otázku.